Het werkplan van de cliënten­raad: nieuwe handreiking

Geplaatst op 15 oktober 2021

In een werkplan zet de raad voor zichzelf op een rij wat er gedaan moet worden, wanneer dat moet
gebeuren en hoeveel tijd daarmee gemoeid is. Met deze nieuwe handreiking geven we tips hoe je komt tot een werkplan waar je wat aan hebt!

Volgende week verschijnt een handreiking over ‘De begroting van de cliëntenraad’: Houd daarvoor de wekelijkse nieuwsbrief in de gaten!

Het werkplan van de cliëntenraad

Er komt veel werk op cliëntenraden af en tijd is soms een schaars goed. Het helpt om structuur aan te brengen in de werkzaamheden. Dan houdt de cliëntenraad grip op de werkzaamheden en kan de raad zelf keuzes maken en prioriteiten stellen. Zo kan de raad de tijd die er is effectief besteden en zichzelf niet overvragen. Een werkplan is een manier om dat voor elkaar te krijgen. In een nieuwe handreiking geven we tips hoe je komt tot een werkplan waar je wat aan hebt! Download de handreiking:

Download artikel als PDF

Praat mee!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Op maandag 1 april (2e Paasdag) is LOC gesloten.

Deelnemers platform

Meer bekijken

Nieuwsbrief

  • * Heb je onze nieuwsbrief eerder ontvangen en je afgemeld? Meld je dan aan via webmaster@loc.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Click to access the login or register cheese