Sessies vrijdag Week van de Medezeggenschap open voor deelname
Vrijdag staat de dag in teken van ‘het werk van de cliëntenraad’. We hebben de sessies op deze dag voor meer deelnemers toegankelijk gemaakt: het is daarom nu weer mogelijk om je hiervoor aan te melden. Wil je meedoen met een of meerdere sessies, meld je dan aan via www.weekvdmedezeggenschap.nl. Je ontvangt direct een link die je toegang geeft tot deze laatste dag van deze Week van de Medezeggenschap.
Sessies vrijdag 13:00 – 14:00 uur
- De juiste balans in de agenda van de raad
- Hoe (bege)leid je als voorzitter de cliëntenraad?
- Van ambities naar actie: de sleutel voor succes zit in samenwerking!
- Werven van nieuwe leden
Voor meer informatie over de inhoud van de sessies en om je aan te melden, kun je kijken op www.weekvdmedezeggenschap.nl/vrijdag
Sessies vrijdag 14:30 – 15:30 uur
- Zeggenschap over ‘frisse zorggebouwen’ om virusbesmetting te voorkomen
- Begroting en jaarrekening leren lezen tbv waardevolle zorg; meer inzicht in het huishoudboekje van de zorginstelling
- Jouw rol in de raad
- Aandacht voor eten en drinken (hoe beoordeel ik de praktijk)
Voor meer informatie over de inhoud van de sessies en om je aan te melden, kun je kijken op www.weekvdmedezeggenschap.nl/vrijdag
Sessies vrijdag 16:00 – 17:00 uur
- Nieuw in de cliëntenraad: wat kom jij hier doen?
- De rol van de ondersteuner
- Cliëntenraad en teambuilding
Voor meer informatie over de inhoud van de sessies en om je aan te melden, kun je kijken op www.weekvdmedezeggenschap.nl/vrijdag
Online vraagbaak 17:00 – 17:30 uur
Meer informatie en aanmelden
Ontzettend leuk wanneer we je vrijdag nog mogen begroeten!
- Ga naar www.weekvdmedezeggenschap.nl voor meer informatie en om je aan te melden.
Terugkijken sessies
Hier op ons platform vind je een overzicht met webinars en sessies die je op aanvraag terug kunt kijken.
Heb je tijdens de week technische problemen? Werkt je geluid niet, of zie je geen beeld? Sommige mensen deden er vandaag al ervaring mee op en werden gelukkig snel geholpen zodat ze weer verder deel konden nemen: “De helpdesk bellen. Die reageert goed en snel”
Download artikel als PDF