Zoekresultaten
Totaal 67 resultaten (pagina 6 van 7)
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Resultaten filteren
Week van de Medezeggenschap
Bijeenkomsten
Van 3 tot en met 7 oktober organiseren we weer de Week van de Medezeggenschap. Dit wordt een week vol inspiratie, ontmoeting en verdieping in medezeggenschap en Waardevolle zorg. Houd daarom in de week van 3 t/m 7 oktober ruimte in je agenda…Week van de Medezeggenschap
Bijeenkomsten
Van 3 tot en met 7 oktober organiseren we weer de Week van de Medezeggenschap. Dit wordt een week vol inspiratie, ontmoeting en verdieping in medezeggenschap en Waardevolle zorg. Houd daarom in de week van 3 t/m 7 oktober ruimte in je agenda…Week van de Medezeggenschap
Bijeenkomsten
Van 3 tot en met 7 oktober organiseren we weer de Week van de Medezeggenschap. Dit wordt een week vol inspiratie, ontmoeting en verdieping in medezeggenschap en Waardevolle zorg. Houd daarom in de week van 3 t/m 7 oktober ruimte in je agenda…Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten (tweede cursusdag)
Bijeenkomsten
De Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz 2018) is sinds 1 juli 2020 van kracht en dat betekent veel voor de rechten en plichten van cliëntenraden en zorgorganisaties. Tijdens de Leergang…Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten (eerste dag) (VOL)
Bijeenkomsten
Let op: je kunt je niet meer aanmelden, de leergang is volgeboekt. De Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz 2018) is sinds 1 juli 2020 van kracht en dat betekent veel…Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten
Bijeenkomsten
Tijdens de Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten staan we in drie cursusdagen stil bij het waarom van medezeggenschap, geven we informatie over de wettelijke basis van medezeggenschap en hoe je daar als cliëntenraad en organisatie betekenis aan geeft in de praktijk. Daarmee werken we aan een stevig fundament van cliëntenmedezeggenschap op locatie(s). Met als doel: het realiseren van waardevolle zorg voor mensen die zorg en ondersteuning nodig hebben.Waardevolle zorg en financiën
Bijeenkomsten
25 maart 2022 - Thema's: Wet medezeggenschap (Wmcz), Adviesonderwerpen van de cliëntenraad, Begroting en jaarrekening, Ondersteuners cliëntenraden
Voor veel cliëntenraden is het geen dagelijkse kost om zich bezig te houden met de financiën van de zorginstelling. Wel krijgen cliëntenraden in het voorjaar de jaarrekening en in het najaar de begroting ter advies voorgelegd. Wat is vanuit waardevolle zorg belangrijk als het gaat om financiën? Waar moet je op letten? En hoe wordt de organisatie eigenlijk bekostigd? Op deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens deze online cursus.
Waardevolle zorg en financiën (VOL)
Bijeenkomsten
22 maart 2022 - Thema's: Wet medezeggenschap (Wmcz), Adviesonderwerpen van de cliëntenraad, Begroting en jaarrekening, Ondersteuners cliëntenraden
Voor veel cliëntenraden is het geen dagelijkse kost om zich bezig te houden met de financiën van de zorginstelling. Wel krijgen cliëntenraden in het voorjaar de jaarrekening en in het najaar de begroting ter advies voorgelegd. Wat is vanuit waardevolle zorg belangrijk als het gaat om financiën? Waar moet je op letten? En hoe wordt de organisatie eigenlijk bekostigd? Op deze en andere vragen krijg je antwoord tijdens deze online cursus.
Online verdiepingscursus medezeggenschap
Bijeenkomsten
Tijdens deze online basiscursus staan we stil bij het waarom van medezeggenschap, geven we informatie over de wettelijke basis van medezeggenschap en hoe je daar als cliëntenraad en/of organisatie betekenis aan geeft.Online Basiscursus medezeggenschap
Bijeenkomsten
Tijdens deze online basiscursus staan we stil bij het waarom van medezeggenschap, geven we informatie over de wettelijke basis van medezeggenschap en hoe je daar als cliëntenraad en/of organisatie betekenis aan geeft.