Ambtelijk secretaris

*** VACATURE ***

WelThuis is de overkoepelende naam voor 17 woonzorglocaties in de regio’s Woerden, Krimpenerwaard, Zoetermeer, Rotterdam, Capelle a/d IJssel en Gouda. Dit zijn kleinschalige woonvoorzieningen voor bewoners met dementie en/of lichamelijke zorgvragen. Ook heeft WelThuis appartementen met zorg in de nabijheid en bedienen wij specifieke doelgroepen op maat. WelThuis heeft het motto ‘U doet ertoe’. Dit geldt voor de bewoners van WelThuis, maar zeker ook voor de medewerkers. Met deze visie dragen we zo veel mogelijk bij aan de kwaliteit van leven voor de kwetsbare ouderen die wonen bij WelThuis en streven we naar excellent werkgeverschap.

Zorgcentrum De Zevenster uit Zevenhuizen is fusiepartner van WelThuis.
WelThuis is onderdeel van netwerkorganisatie Fundis. Een netwerk aan bedrijven in de zorg.

Wij zoeken een nieuwe collega!

Ambtelijk secretaris Cliëntenraden

12 uur per week

LOCATIE:
De Backoffice bevindt zich in een mooi pand in Gouda, vlak bij de A12. Jij gaat aan de slag in regio Zoetermeer en Rotterdam. Ook (deels) thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

JOUW TEAM:
Jij bent je onderdeel van het Backoffice team van WelThuis Je wordt aangestuurd door de sr. Adviseur Kwaliteit, ook andere Ambtelijk secretarissen maken deel uit van het team.
De cultuur binnen de Backoffice kenmerkt zich door servicegerichte professionals die ieder vanuit hun eigen expertise de locaties faciliteren om de best mogelijke zorg aan de bewoners te leveren. De sfeer is plezierig, informeel en professioneel. Daarnaast is er ruimte om jezelf te ontplooien.
De locatiemanagers zijn enthousiaste, ondernemende en gedreven professionals die met verve de teams ondersteunen met het verder groeien binnen zelforganisatie.

JOUW BAAN:
In de functie van ambtelijk secretaris ondersteun en begeleid jij meerdere cliëntenraden binnen WelThuis. Jij draagt bij aan de ambitie om de cliëntparticipatie en -medezeggenschap binnen WelThuis verder te professionaliseren en bevorderen. Je bent het aanspreekpunt en de vraagbaak voor de cliëntenraad en haar (nieuwe) leden, maar ook voor de organisatie. De ambtelijk secretaris is onafhankelijk en biedt inhoudelijke ondersteuning bij beleidsvoorbereiding, inhoudelijke advisering, communicatie naar cliënten en maakt de werkzaamheden van de cliëntenraad zichtbaar. Je bereidt de vergaderingen voor en notuleert deze. Je werkt zelfstandig en hebt met regelmaat overleg met de andere ambtelijk secretarissen binnen WelThuis.

Per 1 januari 2023 bestaat de mogelijkheid om jouw werkuren met 4 uur uit te breiden. Je zult dan ook werkzaam zijn voor, hoogstwaarschijnlijk, de regio Gouda, Haastrecht en Stolwijk.

WIE BEN JIJ:
Je bent een proactief, alert en empathisch persoon. Je bent sterk betrokken bij de cliënt van WelThuis en je hebt affiniteit met medezeggenschap. Jij hebt een uitstekend gevoel voor de (bestuurlijke) verhoudingen en krachtenvelden binnen de organisatie. Het flexibele karakter van deze functie spreekt jou aan; je bent inzetbaar in de diverse regio’s van WelThuis. Je werkt zelfstandig en neemt graag jouw eigen verantwoordelijkheid.

Jij hebt een afgeronde, relevante opleiding op niveau MBO 4 en je hebt, bij voorkeur, ervaring als ambtelijk secretaris of ondersteuner van cliëntenraden. Hiertoe heb je een training/opleiding gevolgd of je bent bereid deze te volgen. Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de gezondheidszorg en de ouderenzorg. Daarnaast beschik jij over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden, die jij om weet te zetten in begrijpelijke informatie.
Je bent bekend met Outlook, Word en Excel.

Omdat WelThuis volop in beweging is, is het belangrijk dat jij je prettig voelt in een ondernemende omgeving waar veranderingen niet worden geschuwd.

Herken jij jezelf in het profiel en wordt je enthousiast van deze functie? Aarzel dan niet om te solliciteren!

WAT BIEDEN WIJ JOU:
• Een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie de duur van één jaar die op termijn de mogelijkheid biedt voor een vaste aanstelling;
• Een werkomgeving binnen een dynamische organisatie waar de visie ook echt wordt nageleefd!
• De mogelijkheden om je verder binnen je vakgebied te ontwikkelen;
• Een baan waarin jouw kwaliteiten en professionaliteit gewaardeerd worden en jouw inbreng van belang is;
• Inschaling conform CAO VVT, De hoogte van je salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring;
• Je krijgt 8% vakantietoeslag en 8,3% eindejaarsuitkering;
• Je kunt gebruik maken van de fiscale uitruil mogelijkheden conform WelThuis regeling;
• Je pensioen bouw je op bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn;
• Ruimte voor jezelf! WelThuis heeft een aantrekkelijk pakket eigentijdse secundaire
arbeidsvoorwaarden. Binnen de geldende voorwaarden van de werkkostenregeling kun je kiezen
uit een fiets, verschillende laptops en tablets!
• Benefits at Work! Op dit platform kun je flink besparen dankzij leuke kortingen op onder andere
mode, elektronica, dagjes uit en meer.
• Een lidmaatschap bij de Ledenservice met veel extra mogelijkheden: zo ontvang je bijvoorbeeld
10% korting op aankopen in de Vierstroom Thuiszorgwinkels en krijg je korting op diverse
verzekeringen.

MEER INFO:
Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Solliciteer dan direct via www.werkenbijwelthuis.nl!

De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op vrijdag 20 mei, in de middag. De tweede gesprekken vinden plaats met (een vertegenwoordiging van) de betrokken cliëntenraden.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joyce Schenk, Ambtelijk Secretaris via 06-28 28 75 54 (niet van 2-6 mei) of met Annemieke Dalenberg, sr. Adviseur Kwaliteit via 06-463 613 39 (bereikbaar na 6 mei).

Re-integratiekandidaten, interne en boventallige kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang in deze procedure. Voorafgaand aan jouw indiensttreding dient een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) te worden overlegd.

Download artikel als PDF

Lees meer artikelen over:

Praat mee!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Bijdragen?

Op de Praat mee-pagina’s worden allerlei berichten geplaatst met vragen, antwoorden, tips, oproepen, blogs en vlogs van mensen die betrokken zijn bij LOC. Van mensen uit de kern van het netwerk tot mensen die LOC en haar visie een warm hart toedragen. Iedereen kan bijdragen. Daarom komt niet alles wat er geplaatst wordt, per se overeen met wat LOC vanuit haar visie vindt.

Praat ook mee >

Vragen? Mail webmaster@loc.nl of bel 030 284 3200.

Deelnemers platform

Nieuwsbrief

  • * Heb je onze nieuwsbrief eerder ontvangen en je afgemeld? Meld je dan aan via webmaster@loc.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.