Knibbel krabbel knuisje

Het blijft maar aan mij knagen. Ik word gebeld en dacht dat het om een enquette ging. Een aardige jongeman vroeg of hij mij een paar vragen mocht stellen. Hoe het mogelijk is weet ik niet maar hij wist letterlijk alles van mij. Ik heb mij laten overhalen om over te stappen van de ene leverancier van energie naar Engie. Ik was bij Vattenfal. Op de laptop hebben wij het contract getekend. Ik zou minder gaan betalen jaarlijks en hoef verder niets te doen. Toen het allemaal in kannen en kruiken was werd ik ineens heel nerveus en dat ben ik nu nog. Mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Ik kan binnen 14 dagen opzeggen maar dat wil ik eigenlijk niet. Nu komt het: Ik denk dat ik minstens een paar keer in de week word gebeld en ik dan gelijk weer ophang. MIjn kleindochter  heeft veel nummers voor mij geblokkeerd. Maar als mijn specialist  belt is dat anoniem. Ik wil dit delen omdat dit voor heel veel mensen een toenemend probleem gaat worden. Bij het overstappen gaat het vaak te snel. Ook bij het openbaar vervoer zit je voor je het weet in de verkeerde bus of  trein. Wel een dingetje voor de raad om naar de achterban toe te informeren? 

Download artikel als PDF

Praat mee!

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bijdragen?

Op de Praat mee-pagina’s worden allerlei berichten geplaatst met vragen, antwoorden, tips, oproepen, blogs en vlogs van mensen die betrokken zijn bij LOC. Van mensen uit de kern van het netwerk tot mensen die LOC en haar visie een warm hart toedragen. Iedereen kan bijdragen. Daarom komt niet alles wat er geplaatst wordt, per se overeen met wat LOC vanuit haar visie vindt.

Praat ook mee >

Vragen? Mail webmaster@loc.nl of bel 030 284 3200.

Deelnemers platform

Nieuwsbrief

  • * Heb je onze nieuwsbrief eerder ontvangen en je afgemeld? Meld je dan aan via webmaster@loc.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Click to access the login or register cheese