Bijdrages van Tiske Boonstra
Resultaten filteren
Vlindertuin Vivent Mariaoord; belevenis voor bewoners!
Geplaatst op 9 december 2020 door Tiske Boonstra
Als adviseur in de medezeggenschap kom je van alles en nog wat tegen in de praktijk. Je ziet veel zorg organisaties van binnen, je ontmoet verschillende soorten cliëntenraden en de…
Contact met je cliënten in tijden van corona; deel je ervaringen ter inspiratie?!
Geplaatst op 30 april 2020 door Tiske Boonstra
Inspireer en deel je voorbeelden van contact Op dit platform komen gelukkig veel signalen bij elkaar. Vragen aan elkaar als cliëntenraden, antwoorden, zorgen en overwegingen en veel inspiratie. Een van…
2020; cliëntenraden ten tijde van Corona
Geplaatst op 3 april 2020 door Tiske Boonstra
Diep in het hart En toen was opeens alles anders. Het ‘normale’ leven ligt stil. Ook in de zorg; bij onder andere verpleeghuizen, woonzorgcentra, de thuiszorg, geestelijke gezondheidszorg, gehandicaptenzorg, ziekenhuizen,…
Vraag over vergoeden van de warme maaltijd
Geplaatst op 10 oktober 2019 door Tiske Boonstra
Op het vorige sociaal platform van LOC plaatste ik onderstaande bericht en daar kwamen allerlei handige reacties op. Ik krijg veel vragen over dit onderwerp dus daarom plaats ik deze…
Hoe zit het nou met die waskosten!?
Geplaatst op 7 augustus 2019 door Tiske Boonstra
Uit verschillende artikelen en reacties op dit platform lees ik dat er toch nog veel onduidelijk is over hoe het zit met de waskosten. Logisch ook eigenlijk, want er zijn…
Is onafhankelijke clientondersteuning genoeg bekend?
Geplaatst op 23 april 2019 door Tiske Boonstra
Is de mogelijkheid van onafhankelijke cliëntondersteuning wel genoeg bekend? Vraagt LOC-adviseur Tiske Boonstra zich af in deze blog. Ze voegt een handig overzicht toe met wanneer je recht hebt op onafhankelijke ondersteuning.
Ervaringen van mensen met onafhankelijke cliëntondersteuning
Geplaatst op 12 maart 2019 door Tiske Boonstra
Drie filmpjes met mensen in beeld die gebruik maken van onafhankelijke cliëntondersteuning. Deze ervaringen helpen gemeenten en zorgkantoren om de informatieverstrekking en cliëntondersteuning verder vorm te geven.