Zoekresultaten
Totaal 90 resultaten (pagina 9 van 9)
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Resultaten filteren
Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Werven nieuwe leden
Bijeenkomsten
9 maart 2022 - Thema's: Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden
Het werven en behouden van leden voor de cliëntenraad is een belangrijke taak voor cliëntenraad én zorgorganisatie. Daarom vraagt dit continu aandacht in het dagelijkse werk. Als je goed voor ogen hebt wat het raadswerk waardevol maakt en als voor iedereen duidelijk is wie lid kan worden, kan de werving beginnen. In deze cursus wordt ingegaan op het maken van een wervingsplan en inwerkprogramma. Deelnemers krijgen tijdens deze cursus volop ruimte voor uitwisseling.
Online cursus: Cliëntenraad en teambuilding
Bijeenkomsten
25 januari 2022 - Thema's: Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden
Online cursus | Cliëntenraad en teambuilding Als cliëntenraad kun je op verschillende manieren geconfronteerd worden met interne problemen. Stel dat je hier invloed op wilt hebben. Waar begin je dan?…
Online cursus Welkom in de cliëntenraad
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Werven nieuwe leden (VOL)
Bijeenkomsten
21 februari 2022 - Thema's: Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden
Het werven en behouden van leden voor de cliëntenraad is een belangrijke taak voor cliëntenraad én zorgorganisatie. Daarom vraagt dit continu aandacht in het dagelijkse werk. Als je goed voor ogen hebt wat het raadswerk waardevol maakt en als voor iedereen duidelijk is wie lid kan worden, kan de werving beginnen. In deze cursus wordt ingegaan op het maken van een wervingsplan en inwerkprogramma. Deelnemers krijgen tijdens deze cursus volop ruimte voor uitwisseling.
Online cursus Werven nieuwe leden (VOL)
Bijeenkomsten
13 januari 2022 - Thema's: Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden
Het werven en behouden van leden voor de cliëntenraad is een belangrijke taak voor cliëntenraad én zorgorganisatie. Daarom vraagt dit continu aandacht in het dagelijkse werk. Als je goed voor ogen hebt wat het raadswerk waardevol maakt en als voor iedereen duidelijk is wie lid kan worden, kan de werving beginnen. In deze cursus wordt ingegaan op het maken van een wervingsplan en inwerkprogramma. Deelnemers krijgen tijdens deze cursus volop ruimte voor uitwisseling.