In contact met de achterban in tijden van corona

Als cliëntenraad zijn er verschillende manieren om in contact te staan met je achterban. Via een folder, een digitaal mededelingenbord, een website, social media, een artikeltje in de krant, een themabijeenkomst, een welkomstpakket voor nieuwe cliënten/bewoners. Het ene middel is vooral geschikt om informatie vanuit de cliëntenraad te zenden. Andere middelen lenen zich juist weer beter voor het ophalen van signalen.

Juist in tijden van corona is het moeilijk om afdelingen te bezoeken en signalen op te halen. Ik ben benieuwd welke communicatiekanalen jouw cliëntenraad op dit moment inzet om (op afstand) contact te houden met je achterban. Mooie voorbeelden zijn welkom, om elkaar zodoende te kunnen inspireren! 

Download artikel als PDF

Praat mee! (3)

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Jacob Tycho Noijons 11 dagen geleden

Wij hadden nog een ruim bugdet over van 2020. Hiervan hebben wij 100 op maat gemaakt kerststukje met elk een in hout gegraveerde kerstboodschap aan de cliënten gegeven. Helaas hebben wij nog geen aanmeldingen maar de reactie van cliënten en behandelaars was zeer positief.

Reageer op dit bericht
Tonny Vos 15 dagen geleden

Artikel over de CR in de Nieuwsbrief

Kerstkaarten verstuurd

 

Reageer op dit bericht
12 dagen geleden

Dag Tonny,

Wat leuk om kaarten te sturen! Dat vonden de cliënten vast erg fijn.

Reageer op dit bericht

Bijdragen?

Op de Praat mee-pagina’s worden allerlei berichten geplaatst met vragen, antwoorden, tips, oproepen, blogs en vlogs van mensen die betrokken zijn bij LOC. Van mensen uit de kern van het netwerk tot mensen die LOC en haar visie een warm hart toedragen. Iedereen kan bijdragen. Daarom komt niet alles wat er geplaatst wordt, per se overeen met wat LOC vanuit haar visie vindt.

Praat ook mee >

Vragen? Mail webmaster@loc.nl of bel 030 284 3200.

Deelnemers

Alle deelnemers

Nieuwsbrief

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.