Zoekresultaten
Totaal 95 resultaten (pagina 6 van 10)
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Niet gevonden wat je zocht? Stel de filters bij of gebruik een andere zoekterm.
We helpen je graag verder via 030 284 32 00, vraagbaak@loc.nl of geef hier direct een bericht door.
Resultaten filteren
Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten (tweede cursusdag)
Bijeenkomsten
De Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz 2018) is sinds 1 juli 2020 van kracht en dat betekent veel voor de rechten en plichten van cliëntenraden en zorgorganisaties. Tijdens de Leergang…Leergang Effectieve medezeggenschap cliënten (eerste cursusdag) (VOL)
Bijeenkomsten
Let op: de leergang is volgeboekt, je kunt je niet meer aanmelden. De Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz 2018) is sinds 1 juli 2020 van kracht en dat betekent veel…Regionale bijeenkomst cliëntenraden Utrecht
Bijeenkomsten
Op woensdag 19 oktober organiseren de vrijwilligers van het Regionale Netwerk Utrecht een bijeenkomst voor cliëntenraden in de regio Utrecht. Thema: ‘Open deuren, juist voor mensen met dementie’. We gaan…Regionale bijeenkomst cliëntenraden Noord-Brabant
Bijeenkomsten
15 september 2022 - Thema's: Adviesonderwerpen van de cliëntenraad, Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden, Vrijwilligers LOC
15 september is er een netwerkbijeenkomst voor cliëntenraden in de regio Noord-Brabant. Deze bijeenkomst staat in het teken van het uitwisselen van ervaringen rondom nieuw- en verbouw.
Online cursus Werven nieuwe leden (VOL)
Bijeenkomsten
29 november 2022 - Thema's: Organiseren en vernieuwen medezeggenschap, Dienstverlening aan cliëntenraden
Het werven en behouden van leden voor de cliëntenraad is een belangrijke taak voor cliëntenraad én zorgorganisatie. Daarom vraagt dit continu aandacht in het dagelijkse werk. Als je goed voor ogen hebt wat het raadswerk waardevol maakt en als voor iedereen duidelijk is wie lid kan worden, kan de werving beginnen. In deze cursus wordt ingegaan op het maken van een wervingsplan en inwerkprogramma. Deelnemers krijgen tijdens deze cursus volop ruimte voor uitwisseling.
Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online cursus Welkom in de cliëntenraad (VOL)
Bijeenkomsten
In deze (digitale) training vertellen we beknopt over ‘het waarom, het wat en hoe’ van de medezeggenschap en de wettelijke basis. Er komen diverse aspecten aan bod van de praktijk van de cliëntenraad en is voldoende ruimte om je eigen vragen te stellen.Online bijeenkomst: Invloed op kwaliteitsbeleid
Bijeenkomsten
Tijdens deze online bijeenkomst gaan we in gesprek over de vraag: wanneer is kwaliteit van zorg ook waardevolle zorg? En wat is de invloed van de cliëntenraad op het kwaliteitsbeleid?