Voor­beelden bezoek­regeling en rol cliënten­raad

We merken dat cliëntenraden veel behoefte hebben aan voorbeelden en ervaringen van andere cliëntenraden bij het opstellen van de bezoekregeling verpleeghuizen.

  • Hoe zien de bezoekplannen per locatie eruit?
  • Wat doe je met dilemma’s?
  • Hoe wordt gebruik gemaakt van de ruimte voor maatwerk?
  • Hoe vult de cliëntenraad zijn rol in?

We nodigen dan ook iedereen uit om ervaringen met de bezoekregeling, en ook de eigen bezoekplannen per locatie, te delen op clientenraad.nl. Zo kunnen we leren van elkaar en dat is zeer waardevol.

Laat graag onder dit bericht een reactie achter. Een bezoekplan kun je als bijlage invoeren.

Zie ook Extra toelichting rol cliënten­raad bezoek­regeling verpleeg­huizen

Download artikel als PDF

Praat mee!

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bijdragen?

Op de Praat mee-pagina’s worden allerlei berichten geplaatst met vragen, antwoorden, tips, oproepen, blogs en vlogs van mensen die betrokken zijn bij LOC. Van mensen uit de kern van het netwerk tot mensen die LOC en haar visie een warm hart toedragen. Iedereen kan bijdragen. Daarom komt niet alles wat er geplaatst wordt, per se overeen met wat LOC vanuit haar visie vindt.

Praat ook mee >

Vragen? Mail webmaster@loc.nl of bel 030 284 3200.

Deelnemers platform

Nieuwsbrief

  • * Heb je onze nieuwsbrief eerder ontvangen en je afgemeld? Meld je dan aan via webmaster@loc.nl
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Click to access the login or register cheese